Vítejte na stránkách obce Obec Šonov.
Používáme cookies
Chceme, abyste sledovali vy nás, ne my vás. Pro správnou funkčnost webu nějaké cookies potřebujeme. Své nastavení cookies můžete změnit pomocí nastavení cookie.
Nastavení zobrazení

Elektronická podatelna

Povinně zveřejňované informace dle § 2 odst. 3 vyhlášky č. 259/2012 Sb., o podrobnostech výkonu spisové služby


Adresa pro doručování dokumentů

Adresa pro doručování dokumentů v analogové podobě (listiny) nebo dokumentů v digitální podobě předávaných na přenosných technických nosičích dat:

Obec Šonov
Adresa:
Šonov 318, 549 71 Šonov
ID datové schránky:
99bapdq
Elektronická adresa e‑podatelny:
Úřední hodiny podatelny:
Pondělí: 15:00 – 17:00.

Technické parametry přijímaných datových zpráv

Datové zprávy jsou přijímány ve formátech PDF, DOC, DOCX, RTF, TXT, JPG/JPEG, PNG, XLS, XLSX.
Maximální přípustná velikost přijímané zprávy nebo přílohy je 10 MB.

Technické parametry fyzických nosičů, na nichž lze předávat elektronická data

Datové zprávy jsou přijímány na: flash disk, CD-ROM, DVD-ROM.

Způsob nakládání s datovými zprávami

Způsob nakládání s datovými zprávami, u kterých byl zjištěn výskyt chybného datového formátu nebo počítačového programu, který je způsobilý přivodit škodu na informačním systému nebo zpracovávaných informacích.

Pokud bude na adresu doručena datová zpráva v chybném datovém formátu nebo počítačový program, který je způsobilý přivodit škodu na informačním systému nebo na zpracovávaných informacích a nepodaří-li se ve spolupráci s odesílatelem vadu odstranit, nebude tato datová zpráva dále zpracovávána.

Způsob nakládání s neúplným anebo poškozeným dokumentem v analogové podobě nebo dokumentem v elektronické podobě.

Pokud bude na adresu doručen neúplný nebo poškozený dokument v analogové nebo elektronické podobě a nepodaří-li se ve spolupráci s odesílatelem tuto vadu odstranit, nebude tento dokument dále zpracováván.

Podání podle § 37 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád

  1. Podání je úkonem směřujícím vůči správnímu orgánu. Podání se posuzuje podle svého skutečného obsahu a bez ohledu na to, jak je označeno.

  2. Z podání musí být patrno, kdo je činí, které věci se týká a co se navrhuje. Fyzická osoba uvede v podání jméno, příjmení, datum narození a místo trvalého pobytu, popřípadě jinou adresu pro doručování podle § 19 odst. 4. V podání souvisejícím s její podnikatelskou činností uvede fyzická osoba jméno a příjmení, popřípadě dodatek odlišující osobu podnikatele nebo druh podnikání vztahující se k této osobě nebo jí provozovanému druhu podnikání, identifikační číslo osob a adresu zapsanou v obchodním rejstříku nebo jiné zákonem upravené evidenci jako místo podnikání, popřípadě jinou adresu pro doručování. Právnická osoba uvede v podání svůj název nebo obchodní firmu, identifikační číslo osob nebo obdobný údaj a adresu sídla, popřípadě jinou adresu pro doručování. Podání musí obsahovat označení správního orgánu, jemuž je určeno, další náležitosti, které stanoví zákon, a podpis osoby, která je činí.

  3. Nemá-li podání předepsané náležitosti nebo trpí-li jinými vadami, pomůže správní orgán podateli nedostatky odstranit nebo ho vyzve k jejich odstranění a poskytne mu k tomu přiměřenou lhůtu.

  4. Podání je možno učinit písemně nebo ústně do protokolu anebo v elektronické podobě. Za podmínky, že podání je do 5 dnů potvrzeno, popřípadě doplněno způsobem uvedeným ve větě první, je možno je učinit pomocí jiných technických prostředků, zejména prostřednictvím dálnopisu, telefaxu nebo veřejné datové sítě bez použití podpisu.

  5. Podání se činí u správního orgánu, který je věcně a místně příslušný. Podání je učiněno dnem, kdy tomuto orgánu došlo.

  6. Není-li správní orgán schopen zajistit přijímání podání v elektronické podobě podle odstavce 4, uzavře osoba uvedená v § 160 odst. 1. jejíž je tento správní orgán součástí, s obcí s rozšířenou působností, v jejímž správním obvodu má sídlo, veřejnoprávní smlouvu (§ 160) o provozování elektronické adresy podatelny.

  7. Nedojde-li k uzavření veřejnoprávní smlouvy podle odstavce 7, postupuje se v případě obecního úřadu podle zvláštního zákona: v případě jiného správního orgánu rozhodne krajský úřad, že pro něj bude tuto povinnost vykonávat obecní úřad obce s rozšířenou působností, do jehož správního obvodu patří. Rozhodnutí vydává krajský úřad v přenesené působnosti. Rozhodnutí krajského úřadu se zveřejní nejméně po dobu 15 dnů na úřední desce správního orgánu, který povinnost neplnil.

Kontaktní osoba:

Adresa:

Požadavek:

{"type_item":"timeline","rows":"3"}
publikováno: 27. 7. 2020 16:27, Jan Mácha

Novinky z Úřadu

  • Monika Hornychová
  • 78
MŠ - DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ

MŠ - DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ

Ve čtvrtek 2. 5. 2024 od 8. 00 hod. do 15. 00 hod. Vás zveme do naší školky. Budete moci zhlédnout její prostory i se dvěma zahradami. Rádi se Vám budeme věnovat a zodpovíme Vaše dotazy. . V případě zájmu si budete moci vyzvednout Žádost o přijetí dítěte k předškolnímu vzdělávání k zápisu. Budeme se na Vás těšit. e článku

Úřad
  • Jana Křížová
  • 125
nový článek

nový článek

anotace článku

Zápis do MŠ 

Úřad
  • Jana Křížová
  • 116
nový článek

nový článek

revize, kontrola a čištění komínů 

Úřad
  • Monika Hornychová

Důležitá telefonní čísla

Tísňová volání

Jednotné evropské číslo tísňového volání112   
Hasiči150
Zdravotnická záchranná služba155
Městská policie156

Policie 

Policie ČR, obvodní oddělní Broumov

158

491 523 833

Stanice HZS Broumov, Soukenická 71, 550 01 Broumov950 515 578
HZS Územní odbor Velké Poříčí950 515 100
Městská policie Broumov491 504 222 (mobil 602 817 301)
Úřad